Shoppingsöndag på Barkaby Outlet, Bromma Blocks & Kista

Oh happy day.
Jag är inte lika happy när jag kollar kontot..

Hur som helst. Bolagret var lite av en besvikelse men servicen va fantastisk.
Barkaby va skojj, hittade inte så jättemycket, men något iaf.
Bromma Blocks (Galleria) va toppen, underbart. När jag nu besöker deras hemsida så ser jag att de har 3 våningar, jag missade tydligen den tredje. Dit ska jag garanterat åka någon mer gång!
Kista blir bättre & bättre för varje gång jag är där, konstigt, men det är verkligen så, jag upptäcker mer & mer. Dagen avslutades med Indisk mat... eller, än är dagen inte färdig..

Nu ska jag fixa min lampa som jag köpte till köket, sedan ska jag visa er ALLT!



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0