designkollektionen KRYDDSTARKT

"Kollektionen KRYDDSTARKT är resultatet av två veckors intensivt skapande på fabriksgolvet i Indien och Vietnam. Idén var att skapa roliga, oväntade saker som sticker ut och där hantverket är i fokus. KRYDDSTARKT finns i 8 st utvalda varuhus med start den 5/5 2011 så långt lagret räcker.

Den 4/5 kl 18.00 vill vi önska dig som IKEA FAMILY medlem välkommen på förhandsvisning av den unika designkollektionen KRYDDSTARKT. Ta chansen att bli en av de första att kika närmare på vårens hetaste kollektion. Du får dessutom första tjing på produkterna som finns i en mycket begränsad upplaga. Under kvällen bjuder vi på musik, snacks och skickar dessutom med alla som deltar en liten goodie-bag."






DET ÄR SÅ JÄKLA TRIST ATT JAG INTE KAN GÅ. Jag skulle behöva lite färgklickar här & var... Egentligen är det lika bra att jag jobbar imorgon för jag har shoppingförbud.





(Klicka på bilderna för att se dem i större format!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0