Jag ska slå sönder diG!

oj oj oj.
Jag kan inte förklara känslan, ikväll jobbade jag min sista skiva. UNDERBART!! Nu är det bara vanliga helger kvar & så sommarens onsdagar för min del - I LIKE!

Kvällen ikväll började INTE bra. Från det att jag stämplade in så var det bara stress, inte tillräckligt bra förberett. Mycket folk, jobbigt folk. Men det är bara att köra. bredvid mig i baren står en gäst & tjafsar med en kollega, inget ovanligt, men det speciella var att hon anklagade oss (henne) för att orsakat hennes kompis för ett epilepsianfall. Whatever. Så mycket skit som det kommer från dedär odjuren så är inget konstigt längre.
Samma tjej kommer till mig en liten stund senare, jag hade precis hunnit öppna min bar. En kille beställer 2 shots. Jag vet att ena är till henne så jag ger honom bara 1 shot & säger att han inte får ge till henne. Han förstår - inte hon. Hon tar hans. bla bla bla. Jag får ett fint kvitto:



Såna kvitton får man hela tiden, man får skit hela tiden. Men hon, hon... henne ville jag slänga ut med huvudet före. Jag såg henne inte resten av kvällen.

Lite senare. Kommer fram en kille & en tjej. Jag nekar killen, han vinglar, har en konstig blick & ser bara väldigt full ut. Jag serverar vatten. Han är tyst. Tjejen accepterar det inte & ifrågasätter. Då vill hon ha en öl.  "jag kan servera dig en öl men du får inte ge den till honom, om du gör det så ber jag vakten slänga ut er båda & det skulle vara onödigt". *blablabla* Hon får en öl & slänger pengarna på mig - OM jag blir arg. Men jag har lärt mig att räkna till 10 så jag är lugn. När jag vänder mig om säger hon j*vla F*tta! *Ursäkta, vad sa du?" "Inget".. "bete dig, annars åker du ut"....
vad säger hon då, jo : JAG SKA SLÅ SÖNDER DIG
Återigen, men den här gången räknar jag till 5 bara. "usäkta"
"jag ska slå sönder dig"
"A men gör det då!"
Jag letar & leta men hittar ingen vakt, hon hinner gå.
Nästa gång hon kommer till baren hämtar jag en vakt & Hon åker ut direkt.

Jag är snäll, väldigt snäll, irriterad osm satan men snäll. Fast man ska passa sig, jag har min gräns.
Att hota någon är inte OK! Jag blev inte rädd för henne, men hon ska bete sig. Jag blir förbannad! Jag kunde sgat mycket, gjort mycket, men jag orkar inte lägge ner energin på idioter.
Från och med nu kallar jag på vakten direkt. Jag orkar inte tjafsa & förklara. Säger jag något så är det så, PUNKT!

Hela tiden får man visslingar, skrik, bankningar på baren... bla bla bla... Shit, när jag tänker efter så har man tagit så mycket skit där. Hur in i hela friden kan folk.


Men ja. Nu ska jag sova, imorgon är det Glitter & så BJ på kvällen, & så Glitter på lördag & så bj på kvällen.

Söndag: LEDIG! Mamma-time

Kommentarer
Postat av: emma ce

Men fy, vilka människor!

Himla bra att du stod på dig dock, behöll ditt lugn och agerade som man bör. Hon, den sistnämnda, fick ju iaf skylla sig själv som blev utslängd!

2011-05-27 @ 09:23:57
URL: http://emmasetta.blogg.se/
Postat av: maria

Men guuuuuuuuuuuuuuud! Vad är det för FEEEEL på folk!! SKÄMMAS BORDE DOM! Hade jag fått veta att det var en polare till mig som betett sig så mot någon. Hade jag aldrig pratat med personen igen. Och hade jag sett det hade jag gått och hämtat vakten åt dig!! UT ME PACKET! F*n..

2011-05-28 @ 18:32:47
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0