lite kort om mycket

Jag kommer fortsätta blogga snart, I will. Men just nu är jag så trött och den lilla lediga tiden jag har vill jag inte spendera på bloggen.

Hittills den här månaden har jag jobbat 86 timmar på BJ bara, när månaden är slut så har jag jobbat 105 timmar på BJ. Då ska vi inte glömma att jag kört på på Glitter också..
Varför frågar så många "vad jobbar du för, vad sparar du till?". Jag hänger inte med där. Måste det vara något säskilt man jobbar för & sparar till. Är det inte bra att bara ha pengar, om det skulle dyka upp något trevligt, om det skulle hända något oförväntat?
Förra månaden jobbade jag drygt 80 timmar på BJ bara och det känns superbra nu i efterhand. Snart är det semestertider och så finns det lite grejer jag vill göra i lägenheten också..


jajja. Men imorgon/idag/onsdag är jag ledig både från Glitter & BJ. NICE! Jag har bokat tvättid (finns en hel del kan jag säga) och senare mot kvällen ska jag ut & äta & ta några drinkar.
Nästa vecka på tisdag ska jag ha trevligt med ett gäng från BJ.

LOVE!


Kommentarer
Postat av: maria

Dom som frågar.. Är bara avis för att du har två jobb som du trvis med. Dom flesta har bara ett dom hatar. :-)



Jag hörde om tjejen som var in och lämmnde det cv´t.. jag kan berätta mer sen. Åldern! Beteéndet! Sättet att tala! Osv..



Sespå lördag! Klaaaam!

2011-05-25 @ 18:25:27
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0