New Arrivals

Kolla in den nya kollektionen HÄR!

Jag kan ju inte påstå att de har valt att visa det bästa på hemsidan, men alla har olika smak.

Det har kommit supersnygga ringar, ni måste verkligen kolla in dem i butiken. Egentligen är det inte en & samma kollektion, det är Aquatica & Lady Rock 3. Ni kanske hör på namnet att grupperna är olika. Lady Rock 3 är min favorit mellan dessa 2.

Jag länkar återigen till Marias Blogg & hennes bilder HÄR! Maia har tagit flera bilder och lagt upp. Jag vet, hon är bättre än mig på att ta kort & lägga upp ofta osv, därför länkar jag till henne!! Maria är bäst!



25% på valfri vara om du blir medlem & fyller i Uppsala S:t Per HÄR!






Kommentarer
Postat av: Maria

:-) Nej! Du är BÄST!! Ses på Torsdag. Dåär det du o jag som rockar på Glitter!!!

2011-05-03 @ 19:07:30
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Aliciah ♥

Ställ en fråga till mig i Bloggsvar (du hittar frågelådan i min meny)

Alla som frågar något får en länkning på min blogg lite senare!

Kisses ♥

2011-05-04 @ 16:39:46
URL: http://aliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0