åh hel*ete, inte igen

Nu vill jag ju bara bryta ihop och gråta!
Förra veckan hade NÅGON spillt vätska på alla mina papper så jag kunde inte göra det jag tänkt göra på min lediga dag. Så igår fixade jag allt och skrev ut nya papper så att jag kunde göra det jag tänkt göra förra veckan eftersom idag är min lediga dag (vardag) den här veckan. Då fixar jag mig superlänge och förbereder allt bra och när jag kommer ut på parkeringen har NÅGON lånat min bil.

Alltså. Jag vill FAN inte vänta en vecka till för att NÅGON ska komma på något annat nästa vecka.

Jag vill bara gråta, och det gör jag.
Jag orkar inte =(

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
JAG ÄR SÅ J*VLA AAAAAAAAARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denne NÅGON är utanför STHLM på kurs så jag kan ju knappast få tillbaka den nu.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
JA, VET NI VAD!?!?!?!? DET ÄR KÖRT!!! HELA MIN J*VLA DAG ÄR FÖRSTÖRD, MIN KVÄLL OCH MIN MORGONDAG LIKASÅ. OCH MIN JÄVLA FREDAG KVÄLL OCKSÅ.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen.. Frågar man inte innan man lånar..?

2011-11-02 @ 20:28:53
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Rimali

Jaa, det är väl en självklarhet att man säger till innan man lånar något. Speciellt en bil liksom! Upp med hakorna Ved! <3

2011-11-03 @ 02:09:26
Postat av: Maja-Stina

Åhnej, vilken jäkla skit. Skickar lite kraft och kram!

2011-11-04 @ 17:46:52
URL: http://www.unt.se/hemmafix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0