Julmys

Igår:


Första advent kom inte ensam. Snön följde med. Inte mycket & inte som vi önskat, men ändå. Man får vara glad för det lilla man får.

För någon dag sedan så satte jag upp julstjärnor i fönstrena och hängde små tomtar lite här & var. Jag älskar stjärnan i vardagsrummet, den är så stoor och fin. I köket & sovrummet har jag "vanliga små" stjärnor.

Igår fixade jag det sista! Nu är allt förutom julgranen fädigt. Igår köpte jag lite nya tomtar i olika former. En sitter på fönsterbrädan i sovrummet, en står på bordet i köket & 2 st på TVbänken i vardagsrummet. Det jag gillar mest är duken på köksbordet, en stor rödrutig bord. Jag avskyr dukar som täcker hela bordet, men den här älskar jag. Jag köpte en matchande kökshandduk och en snygg jul-ljustake. Hittade även en liten röd löpare som fick ta plats på vardagsrumsbordet & på den står ett snyggt fat med clementiner (pyntade med kryddnejlika) & nötter!



Det är underbart att ha en älskling som hjälper till med allt. Han städade så fint i köket & allt ser skinande rent ut. Härligt är det att han kan & "vill" städa.

Nu vill jag ta upp julgranen, men det känns för tidigt.

Man får inte glömma göra julfint i ALLA  rum.
På CityGross köpte jag 4 kakeldekor som ska få sitta uppe i 2 månader

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ör det sant?! Har ej sett dwn i sthlm. Sa tull killen när vi kolla på den "fan att den inte finns i svart!" fan vad bra.



Kram



Maggie

2011-11-28 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0