Party Party

Oj oj oj. Det här kan låta helt fel men...
Nu ska jag åka till Systemolaget i Boländerna och handla sprit.
En massa sprit ska jag köpa!!

På min inköpslista står det:

4 flaskor vitt vin
1 flaska rött vin
3 flaskor mousserande
2 flaskor vodka
1 flaska rom
 
(+ läsk & juice)

MEN! Jag vet att det kommer bli lite mer för när jag väl står där och ser något jag gillar så kommer det också åka ner i korgen. Och personligen tycker jag att det där är ganska mycket. Jag fyller år på söndag men på lördag har jag bjudit hem mina närmaste vänner. På söndag har jag bjudit hem familjen osv.

Jag har också skaffat Spotify, BARA för mina vänners skull. Efter att jag har handlat på systemet så ska jag ner till källaren och leta upp mina högtalare. På torsdag ska jag och killen åka och handla resten till festen, lite mat & annat. Som den bra grannen jag är tänker jag självklart på mina grannar. En lapp ska upp på anslagstavlan i trappuppgången där jag säger att jag fyller år och ska fira det på lördag. Jag hoppas att alla kan acceptera lite oljud just den kvällen även om jag självklart kommer sänka musiken när det blir för sent men jag ber om ursäkt i förväg.

Jag tycker faktist att alla kan stå ut med liite musik & prat den kvällen för jag för aldrig annars oväsen! Till skillnad från killen under mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0