Lyxigt lyx till otroliga priser

Jag har problem med att föra över bilder från mobilen till datorn så jag kan fortfarande inte visa er mitt sovrum och lite annat nytt här hemma, ni får hålla er lite till. Likaså bilderna från våra nyheter på Glitter, Frozen Luxury. Riktigt lyxigt till lyxiga priser för oss som inte har råd med riktigt lyx. Lyxigt!!!!

Glöm inte att ni för det mesta kan se våra nyheter HÄR!

Fjädrar i håret, både på klämma och diadem, helt rätt, inne nu!
Otroligt snygga väskor både i svart och blått, till vardags och fest.



Halsbandet som jag hade på mig idag kunde inte sälja bättre än som det gör!! Se till att komma in till oss nu i helgen för att du också ska få tag på ett. Bilden är tagen från en dålig vinkel men om ni lickar på länken som jag skrev tidigare så får ni se bättre bilder.

Imorgon jobbar jag och Maria. Trots att jag jobbar inatt och öppnar imorgon så ser jag fram emot morgondagens jobb på Glitter med den bästa!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

:-) Vi är ett grymmt team!!

2011-10-09 @ 22:14:23
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0