Myshörnan snart färdig

Åh.... Jag är så nöjd!
300 kr för 3 små bord (satsbord) är inte illa! På IKEA kostar deras Klubbo 995 kr men kommer nu för tiden i set om 2. Förr kom de tydligen i set om 3. Det minsta syns inte på bilden men på det står blomman ni ser.







Men är nog fortfarande inte färdig... Vill nog ha en golvlampa istället för växten i hörnet men jag ska inte kolla efter en. Jag nöjer mig med en växt nu. Skulle det dyka upp något otroligt bra så slår jag till men annars vilar jag. Jag är fortfarande inne på en tegelvägg där och vill helst ha den innan jag köper en ny lampa.

Bränslet till bordskaminen är slut så jag har små värmeljus där nu. Får köpa på mig ett litet lager snart så att jag kan mysa i vinter.

Kommentarer
Postat av: Maria

Va najs av dig att du kunde byta. :-) TACK! Låter som en kanon ide me fest!! Jag tänkte ha födelsedags fest 19/11, så för mig skulle 12/11 passa bäst. Jag jobbar dagenefter men det gör inget! Underbar ide!! Ses på lördag el..?

2011-10-25 @ 22:23:31
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0