Small details, big difference



På Glitter säger vi att små detaljer gör stor skillnad, och så är det.
Hemma hos mig säger jag att stora detaljer gör större skillnad, och så är det.
Tavlan ovanför sängen är varken liten eller lätt, kanske inte så smart egentligen, men det borde funka. Jag har länge haft den här bilden i tankarna, långt innan jag ens flyttade hit. Bilden under visar en header jag hade i en gammal blogg, sista inlägget skrevs november 2009.



Nu har jag bilden ovanför min säng.


Tyg på taket vill jag fortfarande ha och det är nog inte så svårt att fixa, men Maria påminde mig om att man måste rengöra det tyget någon gång ibland, det kommer bli dammigt det med... och DÄR tog de tankarna slut, jag får komma på något annat, hon har rätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0