UNT Hemmafix

Jag har länkat till Hemmafix förr och jag gör det igen. Tack! 

Så himla kul att det är lite lila med i bilden eftersom jag innan mitt bruna tema hade lila i sovrummet och jag tar gärna in det igen! Brunt och lila får det bli och jag ska nog se till att det blir tyg i taket. Kanske börjar kika på det redan idag.
Lampan ska jag också byta, har faktist en vit i källaren, liknande den lila som de har hittat men en vit, den tar jag gärna upp så behöver jag inte köpa en ny.
De föreslog också kuddar och den idén älskar jag men min kille har förbjudit mig från att köpa fler kuddar då jag har flera både under sängen och någon i källaren plus flera på soffan.
Vad gäller tavla ovanför sängen så kör jag på det, redan hittat en som jag ska kika på imorgon, får se om det blir den! Skapelsen




Bara tavlan kommer göra stor skillnad, för att inte tala om lampan och tyg i taket!!



 

 


Bilden har jag lånat från Hemmafix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0