DAGSLÄGE, AKUTLÄGE, TOPPLÄGE, UNDERLÄGE, SIDOLÄGE, DÖDSLÄGE

Det börjar bli farligt känner jag, värre för varje år. Ungefär. Jag vet att jag är ung men jag känner mig gammal. Jag klarar inte det jag klarade förr. 4 år har gjort sitt, 4 år på krogen. Usch. Men jag vill inte sluta. Måste lära mig jobba mindre bara, Ett steg i taget.

Med andra ord: dödstrött!

Grym dag på jobbet idag, våra kunder va de lyckligaste i någon butik i landet! Inte nog med att vi har 3 för 2 på ALLT så hade vi just idag även 25% på hela köpet mellan 15.00 och 17.00. Sammanfattat: Om man tof 3 varor t.ex så fick man en gratis och de andra 3 fick man hela 25% rabatt på. GRYMT! 3 för 2 har vi till och med på måndag om jag inte minns fel (vilket jag hoppas att jag inte gör).

Jag är ute efter en snygg trasmatta till ett bra pris. Inte över 500 kr. Helst under 250 kr. IKEA har ingen snygg. Åhlens och Hemtex har några som ser fina ut på internet. Ska se om mamma eller mormor har något i källaren också..

Nu ska jag lyfta på benen och spela lite spel, ikväll böjar jag 22.00. Ska nog försöka samla energi så jag orkar platta håret.


Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0