jobba ikväll?

Vilken totalt värdelös dag. Usch!!! Avskyr att vara ledig på vardagar, särskilt de första dagarna i veckan (som jag i princip alltid är). Helger är bättre att vara ledig på, då är även vänner lediga!!

Hur som helst! Eftersom jag inte tycker om att vara ledig dessa dagar så tackade jag ja till att jobba idag! Dumt av mig kommer jag på nu i efterhand. Jag börjar 16.30 och slutar...... typ.. 02.00 eller 03.00. Vet inte säkert när vi är färdiga, första gången jag jobbar på nation. Jag gör det verkligen inte för pengarna för då skulle jag vara dum, utan mest för att det kan bli kul, vi är några stycken från BJ som ska jobba där ikväll!!!

Ångrar mig lite för att jag hellre skulle sitta hemma och plugga och umgås med älsklingen, han avskyr ju att jag jobbar helger/kvällar/nätter - det är ju då man ska vara ledig och umgås. Lite håller jag med honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0