Vedrana nu

Om det inte slutar regna inom 5 minuter så får jag väl gå med hunden i regnet. Usch. Men I do what I have to do.

Jag skickade precis iväg ett mail till UNT Hemmafix. Jag frågade tidigare om de kunde hjälpa mig med sovrummet och de skulle försöka sa de. Så jag beskrev hur det såg ut och vad jag skulle vilja... Hoppas att de har mer idéer än jag och det tror jag verkligen, jag har följt deras blogg ett braaa tag och vet att de är duktiga.

Nu ska jag ut med hunden i regnet verkar det som. Jag menar, vem vill inte att en blöt hund kommer in i lägenheten & skvätter lite på väggarna och lämnar spår på golvet. Mmm

Nä.
Nu hund.
Sedan jobba.
Sluta tidigare än schemat säger för att hinna på
föreningsmöte.
Därefter P-möte på BJ

Kommentarer
Postat av: Maja-SAtina

2011-09-01 @ 20:22:57
Postat av: Maja-Stina

Hej! Kul att spana in din fina blogg! Och nu ska vi spana in ditt mejl och återkomma med svar! Kram!

2011-09-01 @ 20:23:47
URL: http://www.unt.se/hemmafix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0