WOW!

Relationsmarknadsföring är inte bra bara för företagen utan även för konsumenterna/kunderna.

Man ska alltid se till kundens behov - då når man lönsamhet!

Det där med relationsmarknadsföring är bäst i längden. Jag blir så glad när jag hör det ordet för när jag tänker efter så är det så vi jobbar på Glitter, vi bryr oss om kunden, kunden kommer först. För att tjäna pengar i ett företag så måste man jobba lite och man an jobba på olika sätt, man kan satsa olika mycket pengar och energi och lägga ner olika mycket tid. Men inget sker över en dag. När man tänker på kundens bästa så är det för ens eget bästa!

En bra affär har 2 nöjda parter, som ett bra förhållande, en bra relation, båda sidorna ska må bra.

Man kan förlora en partner och gå till nästa, man kan byta ut nästa mot en tredje och sedan förlora den, likaså med den fjärde osv. Till sist får man ett dåligt rykte och ingen vill ha med en att göra. Man kanske mådde bra i början och gick från gammal till ny, men man slutar med ingen alls.

Det här är jättekul! Jag har hittat rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0