Bye Bye Sweden

Nu ska jag packa väskan. Därefter ska jag till mamma & pappa och ikväll ska jag färga håret.

Imorgon jobbar jag. På Torsdag ska jag upp väldigt tidigt, 04.00 hämtar min systers man mig och skjutsar mig till Arlanda. Jag mellanlandar i Köpenhamn och flyger vidare till Italien - Bologna. Där väntar min kille, hans vän och vännens tjej på mig. Jag skulle egentligen ta flyget 06.00 med dem imorgon men det gick inte att lösa med jobbet så jag åker på torsdag.

Det ska bli så himla skönt att bara komma bort från allt. Den senaste tiden har jag shoppat såå himla mycket och det ska bli kul att kunna använda en del utav det nya.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så himmla gött! Puss!!!

2012-04-04 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0