I'm better than that

Framför mig har jag några jobbiga dagar men fy vad det ska bli skönt. Faktist så tycker jag det. Ibland behöver jag "jobba ihjäl" mig lite och hamna i en annan värld med andra tankar för att sedan kunna slappna av och njuta. Jobbat idag, jobbar ikväll, jobbar imorgon, jobbar imorgon kväll, jobbar på lördag, jobbar på lördag kväll.. Ledig på söndag. Visserligen har jag tur och jobbar kortare pass på Glitter men jag måste ändå vakna.

Jag trivs på Glitter med Maria & Joanna. Trist att jag ska lämna dem. När jag tänker på att jag inte kommer jobba med dem mer, när jag tänker på att vi inte ska skratta tillsammans på jobbet och träffas så som vi har gjort den senaste tiden så blir jag lite ledsen. Men jag hade inget annat val än att säga upp mig från en grym arbetsplats med fast anställning. Jag måste utvecklas, jag måste göra något nytt och växa. På Glitter står jag still. På Vero Moda i Gränbycentrum kommer jag få mera timmar och även ansvar. Det dåliga är att det är ett vikariat. Men någon gång måste jag hoppa, annars kommer jag aldrig få reda på om jag kan flyga. Vad som sker när vikariatet går ut får jag ta då.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ring mig om du inte orkar jobba i morn!! Jag kan göra det! :-) Ja gör det för dig darling! Hoppas du får lika snälla kolleger på nya jobbat. Annars får du ringa mig så kan jag hoppa in där år dig om det inte är nån som ställer upp. Puss!

2012-01-05 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0